The make-up party #4

Každý máme svoje obľúbené looky. Niekto jeden, niekto dva a niekto tisíc. 

Ja som ten posledný prípad ✌

image

 

ANDROGYN – jeho vzhľad je spojenie ženských a mužských črtov. Môjmu dedovi by som to vysvetlila, že je to vtedy keď pozrieš na osobu a nevieš s istotou povedať či je muž alebo žena.

S týmto štýlom som sa prvýkrát stretla na mojom Basic tréningu keď som nastúpila do MACu. Náš styling mal byť v tejto téme 🙌 A odvtedy milujem ak sa môžem nastajlovať v tejto téme dokonca ma nadchne keď vidím fotky známej osobnosti v tomto štýle alebo make-up looky na svetových prehliadkach. Najväčšie dizajnérske mená, ktoré obľubovali tento štýl boli napríklad Giorgio Armani, Pierre Cardin či Helmut Lang.

 

imageimage

Btw, na perách mám Russian red LESK na pery od MACu 💄

Ako sa Vám páči tento look ? Ktorý je Váš obľúbený ?

 

Ak sa Ti článok páčil nezabudni dať like a odoberať blog ✌️

Nájdeš ma aj na FB/ Instragame/ Tweeteri ➡️natkadanayova 💋

Majte sa krásne 💋

N.